2018/19

Letos smo zamrznili dejavnost.

2015/16

Sodoben način življenja od nas zahteva nenehno naglico. Hitimo v šolo, iz šole, na obšolske dejavnosti, domov …Vmes sami ali v družbi pomalicamo v okrepčevalnici s hitro prehrano, pojemo kosilo v šolski restavraciji ali doma utrujeni pogrejemo večerjo iz bližnjega supermarketa.

NAJ SE ZA TRENUTEK ČAS USTAVI.

Pokažimo našim mladostnikom, da hrana ni gonilo le za telo, temveč tudi za dušo.

Pripravili bomo poseben dogodek (priprava jedi v obliki delavnice/degustacija jedi/predavanje …), ki bo udeležencem ostal v spominu zaradi urejenega prostora, prijetnega vzdušja, drugačnega okusa, videza ali vonja jedi … Pripravili bomo tudi spremljevalni program, ki bo obogatil mladostnikovo dušo: likovno snovanje, glasbeno, gledališko, literarno, plesno ustvarjanje. Dogodek naj bi (v vse faze od ideje do izvedbe in evalvacije naj bodo vključeni tudi učenci/dijaki) obogatil mladostnikov čutni, čustveni in socialni svet, pri tem bomo izpostavili dejstvo, da prehranjevanje povezuje, utrjuje občutek pripadnosti, krepi medosebne vezi.
Pri izbiri receptov bo težišče na pripravi zdravih in uravnoteženih jedi, pripravljenih iz sestavin ekološke pridelave lokalnega izvora.

Cilji projekta:
* osveščati o pomenu zdrave prehrane
* uporabiti ekološko pridelane sestavine lokalnega izvora
* uzavesti pomen priprave posebnih (svečanih) obrokov hrane kot obreda
* pripraviti tradicionalne jedi (v sodobni preobleki) in navezati na kulturno dediščino
* ponuditi jedem ustrezno pijačo
* osveščati o bontonu pri uživanju hrane
* dekorirati prostor in jedi
* uzavestiti estetsko komponento prehranjevanja
* pripraviti primerno omizje in pogrinjek
* uzavestiti pomen prehranjevanja kot povezovalnega elementa, elementa pripadanja skupnosti, druženja in sobivanja
* pripraviti spremljevalni likovni, gledališki, glasbeni, plesni, literarni dogodek
* v vse faze dogodka vključiti učence/dijake
* se medpredmetno povezovati
* privabiti zunanje deležnike: starše, strokovnjake s področja kulinarike …
* razvijati 4 stebre učenja (živeti, vedeti, biti, delovati skupaj, spodbujati kvalitetno izobraževanje)

DOBER TEK.

****************************************************************************************

ODLOČILI SMO SE ZA PRIPRAVO PRIGRIZKOV.

Pa smo ustvarjali. Iskali recepte, iskali zdrave sestavine za naše prigritke in jih zapisali v obliki plakatov in na koncu nekaj od njih tudi izdelali. Pripravili smo si sestavine, se o njih pogovorili. Ugotavljali, kaj je pravzaprav tisto, zaradi česar so zdravi. Kaj vsebujejo, na kaj to vpliva in o količinah, ki naj bi jih zaužili.

DSC02884

DSC02880        

          DSC02896

 

DSC02905

               NA KONCU SO NASTALE ZDRAVE IN OKUSNE KROGLICE TER SADNE PLOŠČICE.

 

(Skupno 38 obiskov, današnjih obiskov 1)
ZAPRI