Pri tem projektu dobijo učenci priložnost, da se sami preizkusijo v vlogi učiteljev in so tako sooblikovalci učnega procesa. Dva tedna pred samim izvajanjem se lahko učenci prijavijo in dobijo od učitelja učno vsebino, ki jo predstavijo pred svojim ali drugim razredom (po dogovoru). Učenec se na uro pripravi s pisno pripravo, učitelj pa mu pri tem svetuje in pomaga.

Cilji projekta so, da učenci:

– soustvarjajo učni proces,

– se naučijo medsebojnega spoštovanja,

– aktivno sodelujejo v svojem intelektualnem razvoju,

– se izboljšajo komunikacijske sposobnosti,

– se uporabijo in razvijajo različni učni stili,

– se poudari, da je izobraževanje človekova pravica,

– spoznajo proces poučevanja in položaj učitelja,

– spoznajo in prepoznajo odgovornost za svoj intelektualni razvoj in vključenost v izobraževalni proces.

2019/20

V letošnji izvedbi projekta ima glavna tema medpredmetno povezovanje

UMETNOST IN ŠPORT OBOGATITA OSTALE PREDMETE.

 Projekt bomo izvedli v času okoli 5. oktobra 2019, ko je svetovni dan učiteljev.

2018/19

V letošnji izvedbi projekta ima glavna tema naslov

ČEBELOSLOVJE.

 Za čebele nam ne bi smelo biti vseeno, saj bi brez njih ostali brez hrane že v nekaj letih – tako vsaj

napovedujejo znanstveniki. In znanstvenikom je za verjet.

 Projekt bomo izvedli v času okoli 5. oktobra 2018.

************************

Projekt smo izvedli v 5. razredu, ko sta učenca prišla v 3. razred predstavit svojo temo. Ura je bila dinamična, polna slikovnega materiala in praktičnih prikazov.

Eden od učencev se je oblekel v čebelarsko opremo in tako predaval, drugi je prinesel dva različna meda, ki so ju učenci na koncu ure preizkusili. V ozadju je bil zvok čebel, ki rojijo. Vtisi obeh učencev so bili mešani. Ugotovila sta, da sta se morala kar nekaj časa pripravljati na uro, da so jima učenci “dvignili pritisk” (njune besede), ko niso poslušali in še huje je bilo, ko sta dva od učencev namenoma postavljala neumestna vprašanja, ki so bila namenjena zgolj provociranju. Na koncu pa sta izrazila zadovoljstvo, saj so se učenci vseeno veliko novega naučili in je bilo več dobrega kot slabega.

Še nekaj fotografij.

   

2017/18

V letošnji izvedbi projekta ima glavna tema naslov

OKOLJE V KATEREM ŽIVIMO.

 Za okolje nam ne bi smelo biti vseeno.

Ohranimo ga, spoštujmo, varujmo, obdelujmo in predvsem, spoznajmo ga.

Okolje, v katerem živimo, je odraz našega ravnanja z njim.

Za okolje bi moraliskrbeti kot zase in svoje bližnje.

Zaznavajmo ga z vsemi čutili.

 Projekt bomo izvedli v času okoli 5. oktobra 2017.

 

2016/17

V letošnjem letu praznujemo 22. obletnico svetovnega dneva učiteljev.

UNESCO je za obdobje 2014 – 2020 kot glavno temo in vizijo sprejel GLOBALNO DRŽAVLJANASTVO in MEDKULTURNO UČENJE.

ZAKAJ?

Vzgoja za globalno državljanstvo je neposredno povezana z uresničevanjem miru in trajnostnim razvojem, ki sta že dolgo prioriteti Unesca in ASP mreže. Vzgoja za globalno državljanstvo mladim pomaga, da razumejo globalne dejavnike, ki oblikujejo njihova življenja in jim tudi omogoča pridobivanje tistega znanja, spretnosti, vrednot, odnosov in vedenja, ki jih bodo podpirali pri dejavnem sodelovanju za lokalno sprejemanje odločitev – da bi živeli v bolj spoštljivi, pravični in trjanostni družbi.

Družbe postajajo vedno bolj multikulturne in multietične, s tem pa narašča pomen spodbujanja takšne raznolikosti. V iskrenem prizadevanju za vzpostavitev pravega medkulturnega dialoga mnogi učitelji in učenci UNESCO ASP šol stopamo v stik drug z drugim in pri tem segamo prek nacionalnih mej, celin, kultur in jezikov. Učence spodbujamo, da raziščejo svoje lastne korenine in tudi izmenjavo z dijaki iz drugih držav.

 Projekt bomo izvedli v času okoli 5. oktobra 2016.

Projekt smo izvedli v delih: v sklopu ur slovenskega jezika za učence, ki izhajajo iz drugače govorečih družin in po razredih.Učenci so se dobro pripavili in potrebovali le nekaj manjših napotkov svojih mentorjev.

Eden od utrinkov.

SELMA

 

2015/16

V letošnjem letu praznujemo 21. obletnico svetovnega dneva učiteljev.

UNESCO je leto 2015 proglasil za leto posvečeno SVETLOBI IN Z NJO POVEZANO TEHNOLOGIJO.

 Projekt bomo izvedli 3. oktobra 2015.

Mednarodna astronomska zveza je naredila kratko video predstavitev s poudarkom na svetlobi, ki do nas prihaja iz vesolja  in ki je za vse navdušence nad astrnomijo še posej zanimiva, za astronome pa pomembna, saj jo raziskujejo in tako odkrivajo najbolj skrite kotičke vesolja. Pogledate si jo lahko na TEJ povezavi.

Projekt se zaključi z evalvacijsko uro in kratkim poročilom.

 *******************************************

Učenci 5.a razreda so izvedli prečudovito učno uro najprej v svojem razredu nato pa še v 3.b razredu.

Poglobili so se v teme našega osončja. Še posebej pa so izpostavili, kako Sonce vpliva na nas.

IMG_1394          IMG_1395IMG_1396

Tudi učenci višjih razredov so sodelovali pri projektu, saj so imeli ravno v tem času pri pouku temo svetloba. Na ure so se pripravili nekateri ob pomoči mentorice, nekateri pa kar samostojno glede na dano vsebino in omogočeno tehnologijo. Njihovi občutki po koncu so bili pozotivni in marsikdo bi tako uro še kdaj izpeljal. So pa hkrati ugotovili, da imamo učitelji kar veliko priprav, saj so oni za samo eno učno uro poučevanja porabili kar nekaj časa.

Vsakemu učencu čestitamo za pogum.

PETRA 1    PETRA 3

(Skupno 58 obiskov, današnjih obiskov 1)
ZAPRI